Язык:

Гарантія якості і повернення товару

Магазин Елена співпрацює тільки з перевіреними постачальниками з Європи, що гарантують високу якість продукції. Здійснюючи покупку у нас, ви можете не побоюватися підробок або низькоякісного парфуму. Ми цінуємо свою репутацію!

Будь ласка, зверніть увагу, за законодавчими вимогами ЄС бренди в Європейському Союзі не надають сертифікати якості. Згідно з регламентом Європейського парламенту і Ради № 1223/2009 товари бренду проходять перед виведенням на ринок реєстрацію на порталі CPNP (Cosmetic Product Notification Portal). Для Європейського співтовариства, реєстрація на порталі є підтвердженням якості продукту, а також безпеки його використання і не вимагає додаткового документального підтвердження.

Також в Європейському Союзі використовується єдиний термін придатності-період після відкриття (PAO). Зазначений термін наноситься безпосередньо на товар або упаковку у вигляді значка із зображенням відкритої баночки, всередині якої, міститься число, що представляє кількість місяців для використання продукту. Продукція повинна бути використана протягом заданого періоду часу після відкриття.

Відповідно до Закону Про захист прав споживачів, парфюмерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.
Далі випливає витяг із закону:"Згідно статті 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. № 1023-ХІІ та Додатку № 3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. № 172 до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) належать: парфюмерно-косметичні товари, предмети санітарної гігієни, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (Ножиці, пилочки тощо)".

При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку в присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти/Укрпошти/Meest Express. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.

Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.

Претензії за зовнішнім виглядом приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті/Укрпошті/Meest Express.

Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра або покинули поштове відділення, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.

Обмін або повернення товару після розтину з порушенням упаковки і повітряної пробки Неможливий.
Тестерна, вінтажна продукція і отливанти в більшості випадків не мають захисної плівки, а також товар, що прийшов без захисної плівки - обміну або поверненню не підлягає.
Тестова продукція в більшості випадків приходить без коробки і без кришки.

Товар неналежної якості-товар, що містить недоліки. Недолік товару-це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті.

Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.

Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від передачі кольору вашого монітора.